Blog Soruları

3C Neden Tüm Satış ve Pazarlama Stratejilerinin Temelidir?

Şirketlerin satış ve pazarlama stratejilerini kurgularken kendilerine sormaları gereken en önemli soru şudur: “Ürün ya da hizmet sunduğumuz kitleyi kendi içinde Tüketici, Müşteri ve Özel Müşteri olarak ayrıştırıp, doğru bir biçimde tanımladık mı?” ...

Paylaş:

B2B Satış ile B2C Satış Arasında Ne Fark Var Ki?

Sonda söylenmesi gerekeni başta söylemek gerekirse: Çok fark var, hem de çok…Türkçede B2B’yi kurumsal satış, B2C’yi bireysel satış olarak tercüme edersek, sondaki “satış” kelimesi dışında hiç bir benzerlik yoktur....

Paylaş:

Sürdürülebilir Kârlı Satış Yapmanın Yöntemi Nedir?

Çözüm D karesindedir ve bu kareye geçiş yöntemi müşteri algısında basit ve standardize edilmiş çözümler sunmak yerine; ürün ve hizmetlere deneyim, yöntem ve ek çözümler katarak farklı hizmet ve ürün kategorileri haline getirmek, yani çözümü yeni pake...

Paylaş:

Satış bölümünüz için hedeflediğiniz gelişim alanlarını bizimle paylaşabilirseniz, danışmanlık ve eğitim konularındaki önerilerimizi sizinle paylaşmaktan memnuniyet duyarız.

Mesajınız için teşekkürler. Gönderildi.

Lütfen şirket mail adresinizi giriniz.


Mail gönderme başarısız, lütfen mail adresinizin şirket maili olduğundan emin olunuz.

Yetkinlik Rehberi'ni indirmek için aşağıdaki formu doldurunuz.



X