Blog Soruları

İlk Ziyaret Öncesi 10 Hazırlık Metodu Nedir?

Müşteriye gidilmeden satış stratejisi kurgulanabilir. Hem müşteri hem de toplantı verimli bir şekilde yönetilebilir. Müşteriye yönlendirilecek sorular önceden daha etkin hazırlanabilir. Müşteri nezdinde güvenilir iş danışmanı izlenimi oluşur....

Paylaş:

Şirketler İçin Olmak Ya Da Olmamakla İlgili 5 Soru Nedir?

Ülkemizde kimi firmalar satış eğitimlerine her yıl çok büyük bütçeler ayırır. Eğitim firmalarına ödenen rakamlar, katılımcıların ulaşımları ve konaklama bedelleri bir yana, en önemlisi, satış kadroları sahadan çekilir ancak, yatırımın geri dönüşü ist...

Paylaş:

B2B Satışta Etkin Takibin Sağladığı 7 Fayda Nedir?

Sürdürülebilir düzeyde yüksek ve kârlı satış hedefi için en önemli kavramlardan biri, kuşkusuz, takip kavramıdır. Yüksek rekabet ortamında sağlıklı takip felsefesi olmadan uygulanan satış faliyetleri anlamını yitirir....

Paylaş:

B2B Müşterilerinin Yeni Talepleri Nelerdir?

Kurumsal müşterilerin satın alma alışkanlıkları ve metodları değişti. Hızlı rekabet ortamı hata yapma riskini artırırken, yapılan hatanın doğuracağı zararlarda ciddi boyutlara ulaşmaya başladı. Bu kısıtlar müşterilerin stratejik iş ortaklığına bakışı...

Paylaş:

Satış bölümünüz için hedeflediğiniz gelişim alanlarını bizimle paylaşabilirseniz, danışmanlık ve eğitim konularındaki önerilerimizi sizinle paylaşmaktan memnuniyet duyarız.

Mesajınız için teşekkürler. Gönderildi.

Lütfen şirket mail adresinizi giriniz.


Mail gönderme başarısız, lütfen mail adresinizin şirket maili olduğundan emin olunuz.

Yetkinlik Rehberi'ni indirmek için aşağıdaki formu doldurunuz.



X