Dış Kaynak Kullanım Hizmet Satışı

Dış Kaynak Kullanım Hizmet Satışı

(Outsourcing Satışı)

Dış kaynak kullanım hizmeti satın alma felsefesi yapmak değil, yaptırtmaktır. Müşteriler farklı nedenlerle iş ya da süreçlerinde yapmayı değil, yaptırtmayı tercih ederler: Maliyetleri düşürmek, sabitten değişkene geçmek, ana işe odaklanmak vb. Bu durumda satış kadroları, müşterilerine öncelikle outsourcing kavramının sunacağı değerleri satmaları gerekecektir.

Bu eğitimin katılımcılarda oluşturmayı hedeflediği farkındalıklar;

  • Değişen İş Dünyasında Güncel Yönetim Kavramlarının Anlamı
  • Outsourcing Nedir, Ne Değildir ve Felsefesi
  • Outsourcing Düzeyleri, Avantajları ve Riskleri
  • Temel Yetkinlik İle Outsourcing Bağlantısı
  • Outsourcing Satışında İletişim ve Anlama Konuları
  • Servis Düzeylerini Tanımlama, KPI’lar ve Sözleşme Yönetimi
  • Hizmet Satışının Kritik Noktaları
  • Değişen Satış Dönemlerinin Anlamı ve Satıcı Rolünün Dönüşümü
  • Stratejik İşbirliği Kavramı ve Kazan-Kazan Yaklaşımının Anlamsızlığı
  • Outsourcing Satış Sürecinin Kurgulanması ve Yönetilmesi
  • Outsourcing Satışında Satış Destek, Operasyon ve Pazarlama Destekleri
  • Muhtemel, Potansiyel, Müşteri Adayı ve Müşteri Aşamalarının Yönetimi
  • Outsourcing Satışında TSOM, Kalite ve Risk Faktörleri
  • Doğrulama Adımının Kullanımı ve Önemi
  • Karar Verme Sürecinin Sağlıklı Yönetilmesi
  • Müşteri Alım Rolleri, İç İlişki Düzeyi, Kademe ve Bölüm Yönetimi
  • Çoklu Karar Verici Sistemin Yönetilmesi
  • Finansal Değer Sunumu, Teklif Formatı, Geçiş Süreci ve Takip Adımı
Satış bölümünüz için hedeflediğiniz gelişim alanlarını bizimle paylaşabilirseniz, danışmanlık ve eğitim konularındaki önerilerimizi sizinle paylaşmaktan memnuniyet duyarız.

Mesajınız için teşekkürler. Gönderildi.

Lütfen şirket mail adresinizi giriniz.


Mail gönderme başarısız, lütfen mail adresinizin şirket maili olduğundan emin olunuz.

Yetkinlik Rehberi'ni indirmek için aşağıdaki formu doldurunuz.



X