Kurumsal Müşterilere Satış

Kurumsal Müşterilere Satış

(B2B Satış Teknikleri)

Yeni kurumsal müşteriler (B2B) elde etme ve mevcut müşterilerle işlem hacmini geliştirme yöntemleri bireysel (B2C) satıştan farklı dinamikler içerir. Kurumsal satış, farklı değer önermelerine ihtiyaç duyan karmaşık çoklu karar verici ortamı yönetme ve şirketler arası koordinasyonu sağlama yetkinlikleri gerektirir.

Bu eğitimin katılımcılarda oluşturmayı hedeflediği farkındalıklar;

  • B2B Müşteri Davranışlarının Neden ve Nasıl Değiştiği
  • Değişen Müşteri Beklentilerinin Altında Yatan Ana Unsurlar
  • Değişen Satış Dönemlerinin Anlamı ve Satıcı Rolünün Dönüşümü
  • Tedarikçiden, Stratejik Çözüm Ortağına Geçişin Dinamikleri
  • B2B Müşteri Kavramı ve 3C’nin Önemi
  • B2B Müşterilerinde Ö/A/F/D Geçişlerini Yönetmek
  • B2B Satışta Değer Kavramı ve Önemi
  • Satış Sürecinin Neden Çok Önemli Olduğu ve Nasıl Yönetilmesi Gerektiği
  • Talep Yönetmekten, Talep Yaratmaya Geçişin Ana Noktaları
  • Hunter ve Farmer Satıcı Yapılarının Satış Sürecine Katkısı
  • B2B Satış ve Pazarlama Sürecinin Adımları
  • Muhtemel Müşteri Adımında Pazarlamanın Sorumluluk Alanları
  • Potansiyel Müşteri Adımında İlk Ziyaret Planlaması, Açılışları ve Akışı
  • Değer Analizi ve Doğrulama Adımlarının Önemi
  • Karar Verme Sürecinin Sağlıklı Yönetilmesi
  • Müşteri Alım Rolleri, İç İlişki Düzeyi, Kademe ve Bölüm Yönetimi
  • Çoklu Karar Verici Sistemin Yönetilmesi
  • Değer Sunumu ve Başarılı Teklif Formatının Altyapısı
  • B2B Satışta Kapanış, Geçiş ve Takip Adımları
Satış bölümünüz için hedeflediğiniz gelişim alanlarını bizimle paylaşabilirseniz, danışmanlık ve eğitim konularındaki önerilerimizi sizinle paylaşmaktan memnuniyet duyarız.

Mesajınız için teşekkürler. Gönderildi.

Lütfen şirket mail adresinizi giriniz.


Mail gönderme başarısız, lütfen mail adresinizin şirket maili olduğundan emin olunuz.

Yetkinlik Rehberi'ni indirmek için aşağıdaki formu doldurunuz.



X