Satışta Empatik İletişim Becerileri

Satışta Empatik İletişim Becerileri

(Satışın İç Dinamikleri)

Günümüz satış dünyasında müşteriler karşılarında güvenilir bir iş danışmanı görmek istemektedirler. Bu yüzden satış kadrolarının, müşterilerin iş sorunlarını teşhis ve tedavi edebilecek kadar danışman, teşhis için tetkike hazır edebilecek kadar güvenilir olmaları gerekmektedir. Güvenilir iş danışmanı olmanın ön koşulu ise empatik iletişim becerilerinin etkin kullanımıdır.

Bu eğitimin katılımcılarda oluşturmayı hedeflediği farkındalıklar;

  • Değişim Kavramının Satıştaki Anlamı
  • Değişen Satış Dönemlerinin Satışa ve İş Yapış Biçimlerine Etkisi
  • Satışın İç Dinamikleri ve Değişime Direnç Noktaları
  • Satışta Uyum/Alışkanlık/Bağımlılık Süreci
  • Yeni Alışkanlıklar Edinme Yöntemleri
  • Satışta Zihinsel Tasarımın Önemi
  • Proaktif Olmanın Satış İşine Katkısı
  • Satışta TMD, Farklılaşma ve Güven Oluşturma
  • Başarılı İletişimci Olmanın Yolları
  • İletişimde Önyargının Satış Sonuçlarına Etkisi
  • Empatik Dinleme Kavramı ve Dinlemenin Müşteri Değeri Sunmaya Katkısı
  • Etkin Soru Sormanın Anlamı, Detaylı Anlama ve Detaylı Tanıma
  • Beden Dilinin Satışa Etkisi ve Kullanımı
  • Müşteri Ziyaretlerinde İlk İletişim Açılışları
  • Satışta Ağ Yönetimi ve Ağı Gruplandırma
  • Referans Yönetiminin Önemi ve Katkıları
  • Müşteri Davranış Stillerini Anlama ve Yönetme
  • Satıcı Yapılarının İletişime Etkileri
Satış bölümünüz için hedeflediğiniz gelişim alanlarını bizimle paylaşabilirseniz, danışmanlık ve eğitim konularındaki önerilerimizi sizinle paylaşmaktan memnuniyet duyarız.

Mesajınız için teşekkürler. Gönderildi.

Lütfen şirket mail adresinizi giriniz.


Mail gönderme başarısız, lütfen mail adresinizin şirket maili olduğundan emin olunuz.

Yetkinlik Rehberi'ni indirmek için aşağıdaki formu doldurunuz.



X