Satışta Yönlendirme ve Liderlik Becerileri

Satışta Yönlendirme ve Liderlik Becerileri

(Satışta Liderlik Stilleri)

Farklı görev olgunluklarına, farklı davranışsal bölgelere ve farklı psikolojik durumlara sahip satış kadrolarına iş yaptırabilme becerileri, strateji ve operasyonların kalitesini etkileyen birinci öncelikli faktördür. En değerli varlık olan müşterilerin emanet edildiği satış kadrolarının yüksek performans üretmesi, satış yönetiminin liderlik stillerini etkin kullanım performansına paraleldir.

Bu eğitimin katılımcılarda oluşturmayı hedeflediği farkındalıklar;

  • Günümüz İş Dünyası ve Değişen Müşteri Yapısının Satış Yönetimine Etkisi
  • “Kazan-Kazan” ve “TMD” Kavramlarının Satış Açısından Önemi
  • Satışta Liderlik ve Yöneticilik Farkı
  • Satış Kadrolarındaki A/B/C’lere Yaklaşım Biçimi
  • Doğru ve Etkili Satış Planlama Yönetimi
  • Satışta Önemli İşlere Öncelik Vermenin Anlamı
  • Etkin Delegasyonun Ne Olduğu, Kime ve Hangi Yöntemle Uygulanacağı
  • Satış Kadrosunun Olgunluk Düzeyine Göre Liderlik Yaklaşımları
  • Eğitmen, Koç ve Mentor Kavramlarının Satış İşindeki Uygulamaları
  • Koçluk Bakış Açısının Gereklilikleri
  • Satıcıların Bulunduğu Bölgelerin Tespiti ve İlişkilerde Bölge Kullanımı
  • Satıcıların Bulunduğu Bölgeye Göre Liderlik Stilleri
  • Motivasyon Teorilerinin Satış İşinde Kullanım Yöntemleri
  • Satış Ekibi Gelişim Süreci ve Ekip Etkileşimi
  • Değerlendirme ve Geliştirme İçin Etkin Geri Bildirim
  • İyi ve Kötü Performansın Tanımı ve Yönetimi
  • Terfi Ettirme Sürecinde Farklı Satıcı Yapılarının Önemi
  • Satış Kadrosu Davranış Stillerinin Tespiti ve Yönetimi
Satış bölümünüz için hedeflediğiniz gelişim alanlarını bizimle paylaşabilirseniz, danışmanlık ve eğitim konularındaki önerilerimizi sizinle paylaşmaktan memnuniyet duyarız.

Mesajınız için teşekkürler. Gönderildi.

Lütfen şirket mail adresinizi giriniz.


Mail gönderme başarısız, lütfen mail adresinizin şirket maili olduğundan emin olunuz.

Yetkinlik Rehberi'ni indirmek için aşağıdaki formu doldurunuz.



X