• 58 modül, 408 dakika video ve indirilebilir 27 ek kaynak
  • Rapor formatları ve uygulama araçları ile pratiğe odaklı
  • Akademi izleme sonrası yüz yüze “soru-cevap” fırsatı
  • Tüm yönetim kademelerini kapsayan konular
  • Hem sahada hem şirket içinde yapılması gerekenler
  • Strateji, operasyon ve insan yönetiminde bütünsellik
  • Satış yönetim altyapısını sistemleştirmeye odaklı
  • Hareketli grafikler sayesinde kavramları takip kolaylığı
  • Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı / Satış Direktörü
    (Şirket Sahipleri / Genel Müdür / Girişimciler)

    • Satış bölüm organizasyon tasarımını sağlıklı kurgulayabilecek
    • Satış mimari yapı ve modellemesinde karar noktalarını tanımlayabilecek
    • Mevcut satış sistemini (altyapısını) yeniden değerlendirip, iyileştirebilecek
    • Satış planlama yönetimini veriye dayalı kurgulayıp, güçlendirebilecek
    • Pazarlama bölümü sorumluluk kapsamını ve satışa katkısını netleştirebilecek
    • Rekabetçi satış stratejileri oluşturup, değer yönetimine katkı sağlayabilecek
    • Satış bölüm kültür, iklim ve müşteri odaklılık düzeylerini gözlemleyebilecek
  • Satış Müdürü / Bölge Satış Müdürü

    • Saha satış liderliği ve yönlendirme becerilerini geliştirebilecek
    • Süreç, döngü, tahmin ve fırsat yönetimlerini veriye dayalı kurgulayabilecek
    • Etkin delegasyon ve sağlıklı geri bildirim yöntemlerini içselleştirebilecek
    • Veriye dayalı planlama ve doğru KPI’lar ile ciro hedefine ulaşımı güçlendirebilecek
    • Etkin satış yönetim tekniklerini ve mentor şapkasını kullanabilecek
    • Raporlama, toplantı yönetimi ve iletişim akışı altyapısını planlayabilecek
    • Büyük müşteri yönetim faaliyetlerini izleyip, satış kadrosunu yönlendirebilecek
  • Satış Kadrosunun Bağlı Olduğu Bir Üst Düzey Yöneticiler

    • Satış kadrosunun iş planı ve ziyaret planlamasını etkin yönetebilecek
    • Sahada rol model olarak satış kadrosunu yetiştirebilecek
    • Destek ve yetiştirme amaçlı ortak müşteri ziyaretlerini etkinleştirebilecek
    • Satıcısını davranış profiline göre yönlendirip, hızlı sonuçlar üretebilecek
    • Koç ve eğitmen şapkalarını doğru ve etkili bir biçimde takabilecek
    • Satış kadrosu ile üst düzey satış yönetimi arasında sağlıklı iletişim hattı kurabilecek
    • Satış faaliyetlerini kritik satış verilerine göre izleyip, iyileştirebilecek

Ek Kaynaklar

Akademide aktarılan eylem planlarının “Nasıl” uygulanacağına dair rapor taslakları, uygulama araçları ve bilgi dokümanları…

Satış Planlama, KPI ve Ciro Hedefi Belirleme

  • 1. Satış Planlama ve 4 Kritik Veri
    Satış verilerinin planlama ve karar alma süreçlerine katkısı 4 kritik satış verisi ve yorumlama yöntemis Geçmiş satış verilerinin, geleceği öngörme gücü

    Ek Kaynak: Satış Verileri Listesi

    Süre: 7,33

  • 2. Satış Verisinin KPI'a Dönüşümü
    Kritik performans göstergelerinin (KPG) planlama aşamasında olma nedeni Masada duran KPG ile çekmecede duran PG arasındaki ilişki KPG raporunun kullanımı ve dikkat edilecek 5 nokta

    Ek Kaynak: KPI Rapor Formatı

    Süre: 6,19

  • 3. Satış Planını Güçlendirme Yöntemleri
    Satış planını güçlendirme adımları Hedef belirlemeden önce yanıtlanması gereken 5 soru Hedefi güçlendirmenin temeli: 6 Paydaş Sorgulaması

    Ek Kaynak: Satış Hedefi Güçlendirme Adımı

    Süre: 11,00

  • 4. Ciro Hedefinin Sunulması
    Kurumsal satışta ciro hedefi belirlemenin ciddi açmazı Stratejik müşterilerde en önemli güven ve kalite unsuru SMART hedef belirlemede satış kadrosunun rolü

    Ek Kaynak: SMART Şablonu

    Süre: 13,50

Murat SAĞLAM tarafından yazılmış Kurumsal Satış Dedikleri 2012 yılında yayımlanmıştır.

B2B satış yapan ve direkt satış kadrolarına sahip şirketlerin satış metodolojilerini oluşturma ve satış süreçlerini optimize etme konularını kapsamaktadır.

Kitabın amacı, şirket sahipleri ya da genel müdürlerin rekabetçi satış stratejileri geliştirmelerine ve satış yöneticilerinin satış operasyonlarını etkin yönetmelerine katkı sağlamaktır.

Ortak yazarlar tarafından oluşturulan “İtirazım Var” 2017 yılında Hümanist Yayınları tarafından yayımlanmıştır.

49 müşteri itirazının derlendiği kitapta Murat SAĞLAM, B2B satışta itiraz aşamasının anlamı ve B2C satış ile olan farklarını aktarmak suretiyle katkı sağlamıştır.

Sık Sorulan Sorular

Akademi programlarına nasıl giriş yapabilirim?
Giriş lisansı ile akademi programlarını izleyebilirsiniz. Giriş lisansı akademilere giriş yaparak videoları izleme ve ek kaynaklardaki araçları indirme hakkıdır. Giriş lisansı, sadece satın alınan akademi programı için geçerli olup, her bir katılımcının e-posta adresine gönderilir. Katılımcı, kendisinin belirleyeceği şifre ile sisteme giriş yapabilir. Programlar hakkında tüm sorularınız ve giriş lisansına sahip olma koşulları için “Detay Bilgi Talep Formunu” doldurabilirsiniz. En geç 24 saat içinde telefon ya da e-posta ile sizinle iletişime geçilecektir.
Akademi programlarına katılımın sadece videoları izlemek ve ek kaynakları indirmek ile mi sınırlıdır?
Hayır. Bu sadece ilk adım olup, sonrasında Murat SAĞLAM ile mikro eğitim, soru-cevap ve kahve seanslarını da kapsar. Detaylar için “Detay Bilgi Talep Formunu” doldurabilirsiniz.
Satış Yönetim Akademisi’ne giriş lisansı elde ettiğimde, B2B Satış Akademisi için de ayrı bir lisansa ihtiyacım var mı?
Hayır. Satış Yönetim Akademisi, B2B Satış Akademisi’ni de kapsar. 5 bölümden oluşan Satış Yönetim Akademisi’ne giriş lisansı olanlar, aynı anda, B2B Satış Akademisi’nin 3 bölümünü de izleme hakkı elde eder. Ancak, B2B Satış Akademisi giriş lisansı, Satış Yönetim Akademisi’ni kapsamaz.
Eğitim videolarını bilgisayarıma indirebilir miyim?
Hayır. İçeriklere web tabanlı olarak ulaşabilirsiniz.
Ek kaynakları kullanım hakkı nedir?
Sözleşme ve kullanım kurallarına muhalif olmamak kaydıyla giriş lisansına sahip olanlar, ek kaynaklardaki araçları işlerinde kullanmak için düzenleyebilecek ve şirketleri bünyesinde süresiz olarak kullanabilecektir
Akademi bölüm ve modüllerini izlemenin tavsiye edilen bir sıralaması var mıdır?
Var. Programlardaki her bir modül, bir önceki modülde aktarılan bilgi ve beceriye sahip olunduğunu varsayar. Bu yüzden tavsiyemiz, tüm modüllerin atlanılmadan, sırası ile izlenmesidir.

Detay Bilgi Talep Formu

“Satış Yönetim Akademisi” ve / veya “B2B Satış Akademisi” hakkında detay sorularınız için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz.

; ;