• 31 modül, 201 dakika video ve indirilebilir 14 ek kaynak
  • Rapor formatları ve uygulama araçları ile pratiğe odaklı
  • Akademi izleme sonrası yüz yüze “mikro eğitim” fırsatı
  • Kurumsal müşterilere satış dinamiklerine göre tasarım
  • Manipülatif tekniklerden uzak içerik yapısı
  • Zihinsel tasarımın önemini ihmal etmemesi
  • Satış kadrolarını danışman olarak konumlandırması
  • Hareketli grafikler sayesinde kolay izleme
  • Büyük Müşteri Yöneticisi (KAM) / Proje Satış Mühendisi / Kurumsal Satış Yöneticisi

    • Büyük müşteri strateji planını geliştirip, yönetebilecek
    • Büyük müşterilerin güç dengelerini ve sinir uçlarını tanıyabilecek
    • Müşterisinin karar verme sürecini etkin yönetebilecek
    • Müşterisinin alım rollerini ve iç ilişki boyutunu haritalayabilecek
    • YGD ve TSOM ile değer sunma yöntemlerini içselleştirebilecek
    • Değer analizinin kritik verilerini birleştirip, yorumlayabilecek
    • Şirket içi müşteri devrini yönetip, müşteri sahipliğini üstlenebilecek
  • Satış Danışmanı / Satış Uzmanı / Müşteri Temsilcisi

    • Güvenilir satış danışmanı olmak için yol haritasını çıkarabilecek
    • Müşterisine özel değer üretip, alımına yardımcı olabilecek
    • Pasif müşterilerde talep yaratma yöntemlerini etkin kullanabilecek
    • Müşteriyi ve satış sürecini etkin ve doğru bir biçimde yönetebilecek
    • Müşterilerini alıma hazır olma düzeylerine göre önceliklendirebilecek
    • Verilen tekliflerin kapanışa dönüş oranını ve satış süresini iyileştirebilecek
    • Müşteri ile ilk iletişimde güven uyandırıp, etki düzeyini yükseltebilecek
    • Satış görüşmelerinde müşterilere liderlik edip, yönlendirebilecek
    • Teknik ve iş olmak üzere değer analizinde ustalaşabilecek
    • Ek, çapraz, yenileme, bakım satışı gibi satış sonrasını etkin yönetebilecek
    • Farklı müşteri profillerini tanıyıp, profile uygun yaklaşım sergileyebilecek
    • Empatik iletişim araçlarının satışta kullanım felsefesini içselleştirebilecek

Ek Kaynaklar

Akademide aktarılan eylem planlarının “Nasıl” uygulanacağına dair rapor taslakları, uygulama araçları ve bilgi dokümanları…

Güvenilir Satış Danışmanı Olmak

  • 1. Şirketten Şirkete Satışın
    Dinamikleri
    B2B & B2C satışın 7 temel farkı Satış türlerinin iş yapış biçimlerine etkileri B2B satışa özel dinamikler

    Ek Kaynak: B2B ve B2C Satışın Farklı Dinamikleri

    Süre: 4,41

  • 2. Tedarikçiden, Stratejik Çözüm Ortağına
    Satış 1.0’dan, 4.0’a satışın gelişim yol haritası Düşük rekabet ve yüksek talebin oluşturduğu satıcı prototipi Satıcıdan, güvenilir iş danışmanına; tedarikçiden, stratejik çözüm ortağına geçiş

    Ek Kaynak: Satış Dönemleri 1.0'dan, 4.0'a

    Süre: 7,05

  • 3. Zihinsel Tasarım ve 5T Felsefesi
    Satış kadrosu zihinsel tasarımının, sonuçlar üzerindeki etkisi Satış metodolojilerinin ortak noktası Tıp ve satış felsefeleri arasındaki köprü: 5T

    Süre: 5,58

  • 4.Şirket DNA'sına Müşterinin Kodlanması
    Satış kültürünün 2 zihinsel tasarımı Yanlış kültürel tasarımın, sisteme etkisi Şirket DNA’sına müşterinin yanlış kodlanması

    Süre: 4,03

  • 5. Pasif Müşteride Talep Yaratmak
    Talep yaratma, talep oluşturma ve talep yönetme arasındaki farklar Yüksek satış, kar ve büyümenin kritik oranı: %90 Sadece talep yönetmenin, şirketleri götürdüğü karanlık nokta

    Süre: 4,52

  • 6. Müşterinin Kalbine Yolculuğun 4 Adımı
    Müşteriyi alım için harekete geçirecek tetikleyiciyi bulmak Standarttan, müşteriye özel mesajlara doğru 4 ana adım Ürün ya da hizmetin özelliğine sorulacak kritik soru

    Süre: 5,35

  • 7. Müşteriye Para Kazandırmak
    Müşteriye fayda sunabilmenin ön koşulu Müşteriler ne duymak ister? 3 farklı müşteri & 3 farklı mesaj

    Ek Kaynak: Özellikten, Değere

    Süre: 6,18

  • 8. Etkili Soru Sorma ve Empatik Dinleme
    Satışta soru sormanın nedeni ve felsefesi Farklı soru kalıpları, örnekleri ve kullanım yerleri Satış görüşmelerinde empatik dinleme

    Ek Kaynak: Etkili Soru Sorma ve Empatik Dinleme

    Süre: 6,00

  • 9. Farklı Müşterileri Profillerini Yönetmek
    4 farklı davranış biçiminin anlamı ve önemi Davranış biçimlerini doğru bir biçimde teşhis etmek Korkuların davranışlar üzerindeki etkisi

    Ek Kaynak: Farklı Müşteri Profillerini Yönetmek

    Süre: 17,14

Murat SAĞLAM tarafından yazılmış Kurumsal Satış Dedikleri 2012 yılında yayımlanmıştır.

B2B satış yapan ve direkt satış kadrolarına sahip şirketlerin satış metodolojilerini oluşturma ve satış süreçlerini optimize etme konularını kapsamaktadır.

Kitabın amacı, şirket sahipleri ya da genel müdürlerin rekabetçi satış stratejileri geliştirmelerine ve satış yöneticilerinin satış operasyonlarını etkin yönetmelerine katkı sağlamaktır.

Ortak yazarlar tarafından oluşturulan “İtirazım Var” 2017 yılında Hümanist Yayınları tarafından yayımlanmıştır.

49 müşteri itirazının derlendiği kitapta Murat SAĞLAM, B2B satışta itiraz aşamasının anlamı ve B2C satış ile olan farklarını aktarmak suretiyle katkı sağlamıştır.

Sık Sorulan Sorular

Akademi programlarına nasıl giriş yapabilirim?
Giriş lisansı ile akademi programlarını izleyebilirsiniz. Giriş lisansı akademilere giriş yaparak videoları izleme ve ek kaynaklardaki araçları indirme hakkıdır. Giriş lisansı, sadece satın alınan akademi programı için geçerli olup, her bir katılımcının e-posta adresine gönderilir. Katılımcı, kendisinin belirleyeceği şifre ile sisteme giriş yapabilir. Programlar hakkında tüm sorularınız ve giriş lisansına sahip olma koşulları için “Detay Bilgi Talep Formunu” doldurabilirsiniz. En geç 24 saat içinde telefon ya da e-posta ile sizinle iletişime geçilecektir.
Akademi programlarına katılımın sadece videoları izlemek ve ek kaynakları indirmek ile mi sınırlıdır?
Hayır. Bu sadece ilk adım olup, sonrasında Murat SAĞLAM ile mikro eğitim, soru-cevap ve kahve seanslarını da kapsar. Detaylar için “Detay Bilgi Talep Formunu” doldurabilirsiniz.
Satış Yönetim Akademisi’ne giriş lisansı elde ettiğimde, B2B Satış Akademisi için de ayrı bir lisansa ihtiyacım var mı?
Hayır. Satış Yönetim Akademisi, B2B Satış Akademisi’ni de kapsar. 5 bölümden oluşan Satış Yönetim Akademisi’ne giriş lisansı olanlar, aynı anda, B2B Satış Akademisi’nin 3 bölümünü de izleme hakkı elde eder. Ancak, B2B Satış Akademisi giriş lisansı, Satış Yönetim Akademisi’ni kapsamaz.
Eğitim videolarını bilgisayarıma indirebilir miyim?
Hayır. İçeriklere web tabanlı olarak ulaşabilirsiniz.
Ek kaynakları kullanım hakkı nedir?
Sözleşme ve kullanım kurallarına muhalif olmamak kaydıyla giriş lisansına sahip olanlar, ek kaynaklardaki araçları işlerinde kullanmak için düzenleyebilecek ve şirketleri bünyesinde süresiz olarak kullanabilecektir
Akademi bölüm ve modüllerini izlemenin tavsiye edilen bir sıralaması var mıdır?
Var. Programlardaki her bir modül, bir önceki modülde aktarılan bilgi ve beceriye sahip olunduğunu varsayar. Bu yüzden tavsiyemiz, tüm modüllerin atlanılmadan, sırası ile izlenmesidir.

Detay Bilgi Talep Formu

“Satış Yönetim Akademisi” ve / veya “B2B Satış Akademisi” hakkında detay sorularınız için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz.