Satıştan Sorumlu Genel
Müdür Yardımcısı / Satış Direktörü
(Şirket Sahipleri / Genel Müdür / Girişimciler)
Satış Müdürü / Bölge Satış Müdürü
Satış Kadrosunun Bağlı Olduğu Bir Üst Düzey Yöneticiler
Akademide aktarılan eylem planlarının “Nasıl” uygulanacağına dair rapor taslakları, uygulama araçları ve bilgi dokümanları…
Ek Kaynak: Satış Verileri Listesi
Süre: 7,33
Ek Kaynak: KPI Rapor Formatı
Süre: 6,19
Ek Kaynak: Satış Hedefi Güçlendirme Adımı
Süre: 11,00
Ek Kaynak: SMART Şablonu
Süre: 13,50
Süre: 7,35
Ek Kaynak: Koçluk Senaryo Örneği
Süre: 14,01
Ek Kaynak: Saha Satış Liderliği
Süre: 11,20
Ek Kaynak: Etkin Delegasyon 6-6-6 Metodu
Süre: 9,31
Ek Kaynak: Koçluk Senaryo Örneği
Süre: 6,57
Süre: 10,13
Süre: 8,47
Süre: 8,19
Süre: 4,48
Süre: 6,40
Ek Kaynak: Satış Verileri Listesi
Süre: 5,02
Ek Kaynak: Satış Tahmin Raporu
Süre: 6,42
Süre: 4,28
Ek Kaynak: İş Analizi Formu
Süre: 6,50
Süre: 8,12
Ek Kaynak: Satış Organizasyon Modellemeleri
Süre: 6,43
Süre: 6,28
Süre: 6,28
Ek Kaynak: Müşterilerin Alıma Hazır Olma Düzeyinin Ölçümlenmesi
Süre: 5,30
Süre: 6,14
Ek Kaynak: Segmentasyon Kriterleri
Süre: 6,09
Ek Kaynak: Konumlandırma Şablonu
Süre: 9,44
Ek Kaynak: Değer Önermesi Oluşturma Şablonu
Süre: 5,27
Ek Kaynak: B2B ve B2C Satışın Farklı Dinamikleri
Süre: 4,41
Ek Kaynak: Satış Dönemleri 1.0'dan, 4.0'a
Süre: 7,05
Süre: 5,58
Süre: 4,03
Süre: 4,52
Süre: 5,35
Ek Kaynak: Özellikten, Değere
Süre: 6,18
Ek Kaynak: Etkili Soru Sorma ve Empatik Dinleme
Süre: 6,00
Ek Kaynak: Farklı Müşteri Profillerini Yönetmek
Süre: 17,14
Ek Kaynak: İlk Ziyaret Öncesi Ön Hazırlık Kontrol Listesi
Süre: 9,00
Ek Kaynak: İlk Görüşme Ajandası Örneği
Süre: 8,39
Ek Kaynak: Referans Hikaye Oluşturma Şablonu
Süre: 8,06
Ek Kaynak: Müşterilerin Alıma Hazır Olma Düzeyinin Ölçümlenmesi
Süre: 4,31
Süre: 5,10
Ek Kaynak: İlk İletişim ve Analiz Adımlarında Kullanılabilecek Olası Sorular
Süre: 6,45
Süre: 6,43
Süre: 7,07
Süre: 8,13
Ek Kaynak: Kazandıran Teklif formatı
Süre: 5,54
Süre: 8,57
Süre: 6,10
Süre: 7,57
Süre: 5,06
Süre: 5,14
Süre: 4,58
Süre: 5,38
Ek Kaynak: Karar Verme Süreç Haritası Rapor Formatı
Süre: 6,01
Ek Kaynak: Alım Rolleri Haritası Rapor Formatı
Süre: 7,58
Ek Kaynak: Müşteri İç İlişki Haritası Rapor Formatı
Süre: 6,08
Süre: 5,21
Süre: 5,04
Murat SAĞLAM tarafından yazılmış Kurumsal Satış Dedikleri 2012 yılında yayımlanmıştır.
B2B satış yapan ve direkt satış kadrolarına sahip şirketlerin satış metodolojilerini oluşturma ve satış süreçlerini optimize etme konularını kapsamaktadır.
Kitabın amacı, şirket sahipleri ya da genel müdürlerin rekabetçi satış stratejileri geliştirmelerine ve satış yöneticilerinin satış operasyonlarını etkin yönetmelerine katkı sağlamaktır.
Ortak yazarlar tarafından oluşturulan “İtirazım Var” 2017 yılında Hümanist Yayınları tarafından yayımlanmıştır.
49 müşteri itirazının derlendiği kitapta Murat SAĞLAM, B2B satışta itiraz aşamasının anlamı ve B2C satış ile olan farklarını aktarmak suretiyle katkı sağlamıştır.
“Satış Yönetim Akademisi” ve / veya “B2B Satış Akademisi” hakkında detay sorularınız için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz.
Bu web sitesindeki videolar, video senaryoları, yazılar ve içerik bilgileri TURKTRUST A.Ş. ve SAHİPLEN tarafından T.C.5070 Sayılı “Elektronik İmza Kanunu” kapsamında firmamız (SalesCon) adına tescil edilmiş olup, zaman damgası sertifikası ile yasal olarak koruma altındadır. Yazılı izin olmaksızın sitedeki videoların kısmen ya da bütün olarak şirketlerin ortak erişim alanlarında (intranet ortamında) kullanılması ve kopyalanması yasaktır. Bununla birlikte, web sitesindeki yazılı içerik ve tablolardan alıntı yapılması, video programların yapısal özellik ve içeriğinin kopyalanması yasaktır. SalesCon ihlallerden doğacak yasal haklarını saklı tutar.